Vitality Brands Worldwide, een van Australië’s snelgroeiende en innovatieve wellnessproductenleveranciers, heeft StayinFront EdgeCG SaaS (software-als-een-service) CRM en analytics-oplossing voor de consumptiegoederen en StayinFront TouchCG voor mobiele apparaten gekozen. De StayinFront oplossingen hebben zij gekozen om de aanhoudende groei te behouden en te zorgen voor een consistente klantbenadering van haar Australische apotheek- en kruidenierverkoopactiviteiten.
Het snelle groeitraject vereiste een systeem met minimaal maatwerk dat afgestemd kan worden op de complexiteit van het dynamische bedrijf. Een belangrijk aspect dat verbeterd moest worden was de orderverwerkingefficiëntie.
James Wright, algemeen directeur bij Vitality, gaf te kennen dat het bedrijf middels het gebruik van krachtige functionaliteiten van StayinFront in staat zal zijn hun verkoopteam te voorzien van de juiste informatie over de merken en producten.
De overstap naar de cloudoplossing van StayinFront zal Vitality de mogelijkheid bieden om te kunnen groeien en op proactieve wijze de relatie met de klant op te bouwen.
Vitality wilde geavanceerde tools voor flexibiliteit en efficiëntie in het veld voor het uitgebreide scala van vaardigheden dat vereist door de apotheek- en kruidenierverkoopteams. Nu ziet elke territory-verkoopmanager middels StayinFront TouchCG gewoon de vereiste informatie op z’n mobiele apparaten met de mogelijkheid voor aanvullende functionaliteit, zoals in-store presentaties en concurrerende activiteiten bijhouden, die, indien nodig, ingeschakeld kunnen worden.