Search Realty heeft haar eigen CRM ontwikkeld, genaamd CocoonCRM, die gebruikt kan worden voor het beheer van verkoopleads en klantcontacten. Met behulp van CocoonCRM zijn gebruikers in staat geautomatiseerde data-invoer te verrichten, leaddistributie op basis van prestaties en locatie, integratie van Google Apps en effectievere geautomatiseerde marketing te realiseren.
CocoonCRM is geschikt voor onroerendgoedmakelaars, teams en verzekeringsmakelaars, waarbij CocoonCRM deze gebruikers in staat stelt de processen te vergemakkelijken vanaf wanneer een leads het bedrijf binnenkomt totdat deze het weer verlaat. CocoonCRM stelt onroerendgoedmakelaars in staat om klanten, contacten en potentiele klanten te beheren. Verder helpt CocoonCRM ook bij het behoud en het genereren van kwalitatieve leads en stelt CocoonCRM de onroerendgoedmakelaars in staat om klanten, taken en agenda’s actueel te houden. CocoonCRM volgt ook verkoopactiviteiten, betalingen en commissies.
Medeoprichter van Search Realty, Sterling Wong, gaf in een verklaring aan dat hij de onnodige functionaliteiten van CocoonCRM heeft verwijderd, aangezien deze nooit gebruikt worden. Verder focust CocoonCRM zich op de belangrijke werkgebieden zoals verkoopvertegenwoordigers, teamleiders en makelaars.
Wong biedt CocoonCRM aan voor $99 per maand, waarbij ongelimiteerd gebruik gemaakt kan worden van het CRM syteem. Hij gaf verder ook aan dat CocoonCRM identificeert als een agent nu aan het bellen is of niet, en indien de verkoper aan het bellen is dan stuurt CocoonCRM hem meerdere additionele leads. Als de verkoper bezig is, dan is CocoonCRM ook in staat dit te identificeren en stuurt het geen additionele leads zolang de verkoper beschikbaar is.