Selecteer een pagina

Als het gaat om CRM denkt men vaak aan het beheer van verkoopcycli en klantrelaties. Maar sommige teams stappen direct over naar het gebruik van Base CRM voor het beheer van hun werving. Base CRM gaat verder dan een CRM verkoop. Interne wervingsmanagers gebruiken Base CRM om sollicitanten te leiden door het interviewproces. Onderstaand volgen enkele hoogtepunten van het gebruik van Base CRM voor het werven en huren:

1.Alle contactinformatie van de kandidaten op één plaats in het Base CRM systeem
Als sollicitaties via verschillende wegen binnenkomen, is het handig om alles in Base te plaatsen, zodat alle info in een systeem is.

2. Het moeiteloos leiden van kandidaten door het interviewproces
Weten waar je tijdens het interviewproces met de kandidaat staat. Als elke fase verschillende mensen omvat binnen het wervingsteam, is dit team als Base CRM gebruikers in staat elkaars taken, einddata en activiteiten te bekijken.

3.Synchroniseer e-mail en kalender
Base CRM verbindt e-mail en kalender, zodat Base CRM gebruikers hun communicatie en taken van hun contactpersonen kunnen zien. Dit is vooral handig wanneer kandidaten met meer dan een persoon bijeenkomen tijdens het interviewproces.

4. Bel kandidaten middels de Base CRM voice
Middels Base CRM kunnen alle telefoongesprekken met de kandidaten gevoerd worden, terwijl deze ook gelijk worden opgeslagen. Zo kan het wervingsteam te allen tijde de gesprekken terug luisteren om de kandidaatreacties opnieuw te beluisteren.