SCOPE Marketing Technology is een Nederlandse klantrelatiebeheer (CRM-) softwareleverancier die gaat investeren in zijn klantrelaties. Het CRM-bedrijf heeft daarom besloten om een gratis CRM-audit uit te voeren voor alle SCOPE-klanten die het SCOPE CRM-systeem gebruiken. De CRM-leverancier wil op deze manier een helder zicht krijgen op het gebruik van de systemen. Daarnaast moeten klanten worden geholpen om hun CRM-software beter te gebruiken.
Het gaat er dus om dat de CRM-leverancier SCOPE Marketing Technology zijn klanten gaat helpen om hun CRM-systeem beter te gebruiken. Om dit doel te verwezenlijken breidt deze CRM-leverancier zijn dienstverlening uit door alle klanten een gratis CRM-audit aan te bieden. Aan de hand van deze CRM-audit, creëert SCOPE Marketing Technology beter inzicht in het kwalitatieve en kwantitatieve gebruik van CRM-systemen.
Directeur van SCOPE Marketing Technology, Fred van ’t Hoff: “Een goed werkend CRM-systeem wordt binnen organisaties doorgaans als nuttig en noodzakelijk ervaren, maar het daadwerkelijke gebruik hiervan blijft vaak achter. Met de CRM-audit willen we onze klanten inzicht en handvatten bieden om hun investering optimaal te benutten.”
Tijdens de CRM-audit worden de systemen getest op stabiliteit en prestatie en wordt er gekeken naar de mate waarin het CRM-systeem voldoet aan de doelstellingen van de klanten.
SCOPE Marketing Technology gaat, behalve het versterken van zijn relatie met zijn klanten, ook nog meer kennis vergaren over de wijze waarop de CRM-solutie in de praktijk wordt toegepast. Dit kan zorgen voor innovatieve verdere productontwikkelingen.