De Infor Interactie Adviseur is per 31 januari 2013 beschikbaar gesteld op het platform van Salesforce. Dit platform is in de cloud en staat bekend om de zakelijke, mobiele en sociale applicaties. De gebruikers van Salesforce kunnen middels het nieuwe programma persoonlijk en intelligent reageren op de adviezen vanwege de snelheid van sociale media. Het belangrijkste voordeel is de verbeterde klantloyaliteit. Met de Infor Epiphany Interactie Adviseursuite kunnen gebruikers hun conversie en resultaten met kruisverkopen verbeteren.
MJ Crabbe-Barberis, algemeen CRM-productmarketingdirecteur van Infor: “In de huidige, concurrerende markt is de mogelijkheid om snel een persoonlijke boodschap door te geven en klanten te benaderen via meerdere kanalen, waaronder mobiel en social, essentieel voor het in stand houden en uitbreiden van bedrijfsactiviteiten. Salesforce-gebruikers kunnen nu de complexiteiten die voortkomen uit het synchroniseren van cross-selling en rententieprogramma’s via verschillende contactmomenten en mobiele platformen beter beheren. Zodoende kunnen ze tijd besparen, betrouwbare consistentie realiseren en de acceptatie van voorstellen – en dus omzet – verhogen.”
Ron Huddleston, senior vicepresident van de ISV & Channelafdeling van Salesforce.com: “De toekomst van enterprise apps is: social, mobiel en connected. Partners zoals Infor, zetten de kracht van het Salesforce Platform in en voorzien klanten van instrumenten waarmee ze de successen in het sociale tijdperk kunnen versnellen.”
De Interactie Adviseur van Infor combineert persoonlijke, historische en contextuele informatie en stelt daarmee real-time klantprofielen samen. Gebruikers worden dan in de gelegenheid gesteld om deze profielen in te zetten om toekomstige voorkeuren en het klantgedrag te voorspellen. De voorspellende onderzoeken worden vervolgens gecombineerd met kruiskanaal zakelijke regels, waardoor Interactie Adviseur een grote invloed heeft op het moment waarbij bedrijven contact zoeken met hun klanten. Er is bovendien een declosed-loop response tracking waarmee de applicatie de uitkomst van elke interactie kan meten. Deze maakt het mogelijk om andere contactmomenten aan te passen en voor betere effectiviteit te zorgen.
De Interactie Adviseur is ingebouwd in het Salesforce Platform in de cloud. Het biedt gebruikers krachtige middelen om beter te communiceren en sneller besluiten te nemen.