Selecteer een pagina

Sage Business Solutions, een leider in zakelijke software en diensten, heeft zijn portfolio van online zakelijke oplossingen versterkt met de lancering van Sage CRM Cloud. Met de nieuwe hybride hosting technologie van Rackspace, genaamd RackConnect, als zijn ruggengraat, biedt de oplossing het bereik, de flexibiliteit en de snelle terugverdientijd van traditionele Software als een Dienst (SaaS) die bedrijven de kracht biedt om te kapitaliseren op de voordelen van CRM in de cloud en te kiezen hoe, wanneer en waar zij kritische klantinformatie kunnen beheren.

Sage CRM Cloud is in eerste instantie beschikbaar in twee versies – Professioneel en een nieuwe Essentials versie – die gebruik maken van de flexibele cloud hulpbronnen van Rackspace en die specifiek zijn ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te laten beginnen met een betaalbare, maar goed functionerende en gebruiksvriendelijk CRM pakket dat kan groeien en ontwikkelen wanneer zij meer gewend zijn aan en zelfverzekerd zijn in het gebruik hiervan.

Sage CRM, geïmplementeerd door meer dan 10.000 organisaties in 70 landen wereldwijd, biedt een ongeëvenaarde tussenweg naar CRM voor succes van bedrijven van alle grootten en moeilijkheidsgraden, doordat elk aspect van klantinteracties wordt beheerd en niveaus van beschikbaarheid, informatie beheer en klanten inzicht worden getransformeerd.

Mike Lorge, Managing Directeur van Sage Business Solutions, zei: “De toekomst van zakelijke computing is in de cloud, maar toch blijven dataveiligheid en nakoming voorop staan voor middenmarkt organisaties van tegenwoordig die het vertrouwen en de veiligheid willen om hun klantendata op een manier te bekijken die het best past bij hun noden.”

De unieke voordelen van Sage CRM Cloud omvatten:

  • Volledig functionerende CRM;
  • Relevantie;
  • Beschikbaarheid;
  • Gemoedsrust;
  • Veiligheid;
  • Betaalflexibiliteit.

Het Kidney Support Netwerk (KSN), een Queensland gebaseerde organisatie die een reeks kwaliteit ondersteunende diensten levert aan mensen en families die zijn getroffen door chronische nieraandoeningen, hebben Sage CRM in de cloud geïmplementeerd.

Sharna Aquilina,Legaten Officier van KSN, zei: “We hebben een paar IT mogelijkheden in huis en rekenen vooral op vrijwilligershulp. Daarom was cloud software interessant voor ons, want als er een probleem was met het systeem, zou iemand anders er een oplossing voor dienen te zoeken. In eerste instantie was veiligheid onze grootste bezorgdheid, maar nadat ik werd gerustgesteld hieromtrent, vond ik het idee goed. Toen ik goed keek naar Sage, had het alles wat ik nodig had zoals de mogelijkheid om de software aan te passen. Het was echt intuïtief, het werkte ook goed met Outlook dus we konden e-mails rechtstreeks vanuit de software versturen. Het automatiseerde ook een groot deel van de werkzaamheden. Dit systeem is veel beter dan onze vorige database. Het andere punt was de prijs. Het was geweldig.”

Een andere faciliteit die wordt aangeboden door Sage CRM, wat indruk maakte op Aquilina, was de mogelijheid om snel rapporten te ontwikkelen. Medewerkers kunnen gemakkelijke gerichte communicaties ontwikkelen door slechts hoog specifieke gevallen te behandelen zoals alle gebruikers die gebruik maken van de transport dienst.

Gegeven het succes van het software project, kan KSN het gebruik van Sage CRM veel verder verbreden dan legaten activiteit in de bredere organisatie zodat wanneer de tijd ervoor aanbreekt, zij snel en gemakkelijk alle andere leden, klanten en donateurinformatie die zij hebben vergaard binnen KSN kunnen incorporeren.

Lorge zei: “Bij Sage zijn we gepassioneerd om het gemakkelijk te maken voor mensen om zaken te doen en Sage CRM Cloud bouwt op zijn betrokkenheid door klanten de flexibiliteit, het vertrouwen, de veiligheid en de ondersteuning te bieden om zich te verbinden met diensten om hun klantendata op een manier te bekijken die nu en in de toekomst het best past bij hun noden. Sage CRM Cloud is een significante toevoeging aan onze online familie van software en diensten en zet een nieuwe standaard voor organisaties om te profiteren van de kosten, schaalbaarheid en de voordelen van cloud computing te betreden.

Sage gelooft dat klanten niet alleen de vrijheid moeten hebben om de juiste oplossingen voor hun noden te kiezen, maar dat zij ook de ondersteuning en flexibiliteit moeten hebben om die diensten te beheren zoals zij dat willen. Doordat het bedrijf meer offline, online en oplossingen op mobiele apparaten blijft integreren, zal het klanten meer flexibiliteit bieden in het vergunnen van modellen met meer onmiddellijke controle over toegang en abonnementen.