Aprimo is een leverancier van software van marketingsoluties die op de cloud zijn gebaseerd. Dit bedrijf brengt een nieuwe inbound marketingoplossing naar de markt. De oplossing heeft van Aprimo de naam Service to Sales gekregen. Deze nieuwe software stelt bedrijven in staat om gerichte aanbiedingen te kunnen doen voor up-sell en cross-sell acties. Dat zijn technieken die in verschillende bedrijven worden toegepast. Cross-sell omvat het proces dat plaatsvindt terwijl een product of dienst wordt aangekocht, waarbij er aanvullende of ondersteunende diensten of producten worden aangeboden. Up-sell houdt in dat men weet wat de klant wil en waarin hij geïnteresseerd is of waar hij naar zoekt. Daarop spelen bedrijven in. Door deze acties moet de software realtime gebruik kunnen maken van interactie met klanten data van het internet, kleinhandel verkooppunten en callcenters. Het is de bedoeling dat bedrijven met deze data gerichte aanbiedingen kunnen opzetten voor up-sell en cross-sell acties.
De oplossing, die recentelijk is gelanceerd, moet in principe de mogelijkheden van Aprimo Service to Sales verbinden met die van Salesforce Service Cloud en ook nog andere applicaties van Salesforce. Het systeem moet zich bovendien ook verder ontwikkelen. Het moet ook geavanceerder worden nadat een grotere hoeveelheid klanten kan reageren op aanbiedingen die gepersonaliseerd zijn.
Sinds kort moet het product over de gehele wereld te verkrijgen zijn.