Hippo en ESISS hebben onlangs hun partnerschap voor het leveren van Hippo’s open source Web Content Management System (CMS) bekendgemaakt.
Brian Walker van onderzoeksbureau Forrester is van mening dat “de relatief gemakkelijke e-commerce projecten zijn ontwikkeld tot de customer experience, business en technologie transformatie programma’s”.
Als reactie hierop biedt ESSIS een nauwe integratie met Web content management en e-commerce en oplossingen zoals saleforce.com. Jake Arnold, oprichter van ESISS: “wij geloven niet in een ‘one-size-fits-all oplossing’. Onze expertise stelt ons in staat om unieke oplossingen te identificeren en aan te bieden die niet alleen integreren met bestaande systemen van onze klant – maar ook klantervaringen met een hoge impact kunnen creëren. Dat is de reden waarom de integratie met Hippo CMS zo natuurlijk voelt. Het Hippo team weet hoe ze deze geweldige ervaringen voor uw klanten kunnen creëren vanuit een web content oogpunt.”
Jeroen Verberg, CEO van Hippo, deelt dezelfde mening. “We zijn erg blij met ESISS als nieuwe partner. Hun focus op e-commerce en het creëren van unieke oplossingen die voldoen aan de wensen van hun klanten past perfect bij onze eigen doelstellingen. We kijken uit naar een groot aantal succesvolle projecten samen.”
Hippo staat bekend om hun standpunt voor het leveren van gepersonaliseerde, relevante web content via alle diverse kanalen (mobiel, social media, en web). Dit in combinatie met een enorm open source basis en het gebruik van open standaarden. De nieuwe partnerschap met ESSIS is onderdeel van de mondiale uitbreiding van Hippo middels partners< en heeft daardoor ook een steentje gedragen aan de recordgroei in de afgelopen periode.