Selecteer een pagina

Kentico Software, de webcontent beheersysteem verkoper, kondigde recentelijk de distributie van de Kentico CMS 7 vrijgave kandidaat aan, met Algemene Beschikbaarheid die verwacht wordt in september 2012. Kentico CMS 7 verbreedt hun onderscheidingwinnende platform om marketing automatisering, verbeterde mobiele ondersteuning, geavanceerde werkstroom, vertalingbeheer en gebruiker ervaring verbeteringen eraan toe te voegen.

Petr Palas, CEO en oprichter van Kentico Software, zei: “Kentico CMS 7 blijft onze wereldwijde klanten en partners stimuleren om ROI duidelijk te demonstreren in de executie van hun online marketing. Vooral wanneer dit gecombineerd wordt met onze recentelijk aangekondigde Kentico software als een dienst (SaaS) aanbieding, vertegenwoordigt Kentico CMS een geweldige waarde voor elke klant die een geïntegreerde Klant Ervaring Beheer oplossing nodig heeft.”

Een essentiële verbetering van Kentico CMS 7 zal Marketing Automatisering zijn, die leidinggevend beheer, waardering, segmentatie en e-mail marketing uitbreidt om geautomatiseerde marketing campagnes te bevatten die geregisseerd zijn door Kentico EMS. Versie 7 zal ook toegevoegde ondersteuning bieden voor mobiele websites, diepere integratie met sociale netwerken en een ingebouwde Salesforce.com Verbinder, die klanten de mogelijkheid biedt om klantgecentreerde marketing te leveren over meerdere kanalen.

Martin Hejtmanek, CTO bij Kentico Software, zei: “Onze UX inspanningen op Kentico CMS 7 concentreren zich op het productiever maken van content administrators, marketers, ontwikkelaars en IT afdelingen. Kentico CMS 7 introduceert verbeteringen zoals Op locatie bewerken, Visuele Werkstroom ontwerpers en Vertaalbeheer, die allemaal zijn ontworpen om productiviteit te verbeteren.”