Selecteer een pagina

Knowledge Lake en K2 kondigden recentelijk een strategische partnerschap aan om krachtige, geïntegreerde zakelijke procesmanagement (BPM) en enterprise content beheer (ECM) oplossingen te leveren op het platform van Microsoft SharePoint.

K2 biedt een compleet software platform voor het creëren van formulieren, het automatiseren van zakelijke ondernemingsprocessen, het bouwen van SharePoint werkstromen en het integreren van bedrijfsoplossingen in SAP die gebaseerd zijn op Microsoft en andere bedrijfslijn systemen.

Knowledge Lake werd in 2011 benoemd tot Partner van het Jaar voor Content Beheer en biedt enterprise, schaalbare en uitgebreide SharePoint ECM oplossingen voor het zoeken, bekijken, veilig stellen, routeren en annoteren van elektronische inhoud.

Als partners voegen K2 en Knowledge Lake hun industrieleidende BPM en ECM mogelijkheden bijeen in een eind tot eind aanbieding, die gebruikers in staat stelt om inhoud te vinden en te gebruiken binnen de context van een bedrijfsproces of werkstroom. Dat houdt in dat gebruikers zich kunnen concentreren op de taak die zij uitvoeren en toegang hebben tot documenten en informatie die zij nodig hebben vanuit de bedrijfsapplicatie waar zij gebruik van maken. Ze krijgen dus de juiste informatie op de juiste tijd, terwijl productiviteit wordt gemaximaliseerd.

Tom Postulka, directeur van bedrijfsontwikkeling bij Knowledge Lake, zei: “Document beheer en bedrijfsproces beheer gaan natuurlijk hand in hand. Het is bewezen dat een van de voordelen van het gebruiken van SharePoint voor documentbeheer en beeldlegging is dat er sterk rendement op investering wordt bewerkstelligd, maar deze voordelen versnellen enorm wanneer de werkstroom wordt toegepast bij documentgecentreerde processen. We horen vaak van klanten hoe het verbeteren van hun systemen met BPM initiatieven exponentiële winsten heeft opgebracht. Het combineren van de robuuste Knowledge Lake en K2 producten en expertise heeft ons in staat gesteld om een uitgebreid, eind-tot-eind aanbieding aan onze klanten te leveren. Dit is over het algemeen een heel spannende tijd voor onze bedrijven en het SharePoint platform.”

Typische oplossingen zijn onder andere te betalen rekeningen, werknemers in dienst houden, contract beheer en verzekeringsclaims. Omdat de oplossing volledig met SharePoint is geïntegreerd, zijn zij gemakkelijk te implementeren, te administreren, met weinig risico’s aan te bieden en ze zijn kosten effectief. Het was daarom geen verassing toen Knowledge Lake de onderscheiding kreeg voor Beste Oplossing voor SharePoint bij Microsoft TechEd 2011.

Dave Marcus, VP van wereldwijde allianties bij K2, zei: “We zien een significant aantal klanten SharePoint aannemen als een content en applicatieplatform voor een reeks bedrijfskritische applicaties. Deze klanten verwachten dat zij vanuit dit platform snel in staat zullen zijn om bedrijfsoplossingen te leveren. Ze willen in staat zijn om deze oplossingen te ontwikkeling aan de hand van de veranderingen van de zakelijke noden, terwijl zij levenscyclus beheerkosten zo laag mogelijk willen houden. K2 en Knowledge Lake leveren essentiële mogelijkheden die dit mogelijk maken.”