Selecteer een pagina

Met trots heeft Hippo recentelijk aangekondigd dat zij is geselecteerd om een van de finalisten te zijn in de Top 100 Red Herring Europa Award. De meest veelbelovende technologiebedrijven uit heel Europa worden met deze prijs geëerd.

De redactie van Red Herring selecteerde de finalisten voor de Red Herring 100 Europe Awards van 2012. De website geeft aan dat de gekozen bedrijven “de meest veelbelovende en innovatieve bedrijven uit heel Europa” zijn. Elke finalist is zowel op kwalitatieve als kwantitatieve criteria beoordeeld. Enkele voorbeelden hiervan zijn de kwaliteit van het management systeem, de uitvoering van marketing strategieën, het creëren van intellectuele eigendom, financieel succes, omzetgroei en innovatie in technologie. Met deze criteria in handen, krijgt de redactie een uniek perspectief dat voorkomt dat de bedrijvenselectie gebaseerd is op een marketing hype.
Jeroen Verberg, Hippo’s CEO, zegt: “Onze organisatie richt zich op innovatie, dus wij zijn bijzonder vereerd om gekozen te worden tot finalist in de 2012 Red Herring 100 Europe Awards. Dit is een waar eerbetoon aan onze gehele organisatie. Deze onderscheiding laat aan ons account- en business team, onze gepassioneerde open source-community, ons sterk development team, de marketing-afdeling, onze creatieve mensen die het interface ontwerpen en het gehele operationele team zien hoe we allemaal meewerken om te blijven zorgen voor innovatie in de web content management ruimte. Klanten verwachten momenteel context-rijke webervaringen die locatie, het sociale web, gedrag en andere informatie gebruiken om aan hun behoeften te anticiperen. Het publiek vindt het belangrijk dat zij de mogelijkheid hebben om content te gebruiken hoe, waar en wanneer zij dat zelf willen en die content moet zich aanpassen aan de wensen van de bezoeker. De consument wil de controle hebben en wil in staat zijn te bepalen wanneer, hoe, via welk kanaal en in welke taal ze de informatie tot zich nemen. Sinds de oprichting zijn wij een van de eerste Java Open Source Web Content Management-soluties op de markt – en na 10 jaren staan we garant voor duizenden van de meest bezochte en grootste Web-milieu’s in de wereld.”

De keuze van de finalisten voor de 2012 Red Herring Top 100 Europe Award is gebaseerd op hun technologie-innovatie, verwerving van klanten, de kracht van hun management systeem en de algemene gezondheid van hun financiën. Elke finalist zal zijn winnende strategieën presenteren  op de Red Herring Europe Forum in Amsterdam, die voor eind april is gepland. Tijdens een speciale ceremonie zal de Top 100 de laatste avond van het forum worden bekend gemaakt.

Hippo
Hippo geeft de standaard manier aan waarop organisaties, via verschillende kanalen, real-time relevante content kunnen presenteren. De soluties van Hippo zijn een hulpmiddel voor bedrijven om de ervaringen van hun klanten te verrijken, hun omzet te verbeteren en hun merknaam te managen.
Hippo CMS wordt wereldwijd door middel van een gecertificeerd partnernetwerk geleverd aan klanten zoals de City University van New York, Thomson/ Reuters, de Nederlandse politie, Fidelity, Dolce & Gabanna, de Rijksoverheid en ANWB.
De kantoren van Hippo liggen in Boston, Amsterdam en Singapore.