Gezondheidszorg leveranciers hebben nu meer flexibiliteit in het beheer van high-dollar verzonden inventarisatie met behulp van GHX Connect 2 Customers, een web-based oplossing die het leveranciers mogelijk maakt om vanuit elke mobiele apparaat te bestellen en voorraadbeheer te automatiseren. Connect 2 Customers stroomlijnt processen en biedt real-time inzicht in de goederenzending cyclus, waardoor leveranciers de verkoopkracht productiviteit kunnen verhogen, veldoptimalisatie inventariseren, klanttevredenheid verhogen en financiële prestaties verbeteren. Connect 2 Customers is een aanvulling op de recente aankondiging van GHX dat het bedrijf uitbreidt in het implanteerbare apparaat markt.
Voor zorgaanbieders zijn het beheren van verzonden inventaris op providers sites en in het bezit zijn van veldvertegenwoordigers, tijdrovend, arbeidsintensief en kostbaar. Een groot deel van het verzonden order proces vereist handmatige taken, zoals het verzenden van orders via telefoon en fax, handmatig tellen van inventaris en de omgang met de klantenservice als hulp voor de producten beschikbaarheid voor clinici als ze die nodig hebben, te garanderen.
Gebrek aan overzicht van de verzonden producten in het veld verhoogt de kosten en verlaagt de omzet met maar liefst 5 procent van de totale omzet van de leveranciers, dankzij arbeid, eigen risico en verloren voorraad, vervallen producten en niet-gefactureerde inkooporders, die de veiligheid van patienten en de relaties met de klant in gevaar dreigt te brengen. Leveranciers lopen ook het risico van niet-naleving van de regelgeving van de overheid bij het niet in staat zijn om snel producten in het veld te vinden in het geval van een recall.
Met GHX Connect 2 Customers kan een leverancier het beheer van de verkoopzending en voorraadgegevens bedrijfsprocessen elektronisch via een web-based oplossing die kan worden geïntegreerd met de enterprise resource planning (ERP)-systeem en is toegankelijk via een gecertificeerde browser onafhankelijk van de hardware in dienst (bijv. slimme telefoon, tablet-computer, laptop computer). De real-time toegang tot en inzicht in de productenbestelling en voorraadbeheer door de GHX Connect 2 Customers platform helpen de leveranciers om activiteiten te stroomlijnen, afvalvermindering, beter aan de behoeften van de klantte voldoen volgens de rgelgeving.
GHX Connect 2 Customers is de nieuwste generatie van GHX Mobile Solutions, voortbouwend op het bedrijf uitgebreide set van applicaties voor order-, voorraad-en veld account management. Bestaande GHX klanten kunnen hun vebinding met de GHX uitwisseling vereffenen om veldvertegenwoordigers te voorzien van kritische gegevens van klanten orders en facturen status via de GHX Sluit 2 Customers platform. Connect 2 Customers stelt de leveranciers vertegenwoordigers om effectief:
Inventaris aan te gaan en te beheren, zoals vrachtbrieven, leningen, monsters en voorraad.
Plannen, uitvoeren, volgen en beheren van veldinventarisatie audits
Beheren en elektronisch invoeren van veldorders
Beheer operatie schema’s ter ondersteuning van de procedures van de patiënt
Verzoeken voor producten en kits voor de komende gevallen
Beheer van klantrekening data, contacten, product contractprijzen, call notities en andere accountgegevens
Derek Smith, executive vice president, Marketing and Product Management, GHX zegt: “Gezondheidszorg wordt steeds mobieler met leveranciers en providers die gebruik maken handheld apparaten om de efficiëntie in de bedrijfsvoering en gezondheidszorg te verbeteren. De GHX Connect 2 Customers oplossing combineert onze cloud-gebaseerde infrastructuur met handheld apparaten verkoopteams zijn al gebruikt om leveranciers te voorzien van directe toegang tot belangrijke informatie die ze kunnen gebruiken om hun bedrijfsprestaties te verhogen, inventaris verlies te verlagen en beter aan de behoeften van aanbieders en de klanten tevoldoen.”