De opkomst van de klant die met de hele wereld in contact staat en de steeds verder doorgeëvolueerde omni-channel commerce hebben steeds meer detailhandelaren moeite om zichzelf van anderen te onderscheiden en te overleven. Bedrijven komen er achter dat ze zich snel moeten aanpassen, en hun organisaties moeten centreren rond processen die klantgericht zijn, en hun organisaties moeten uitlijnen op basis van klantvriendelijkheid om concurrerend en relevant te blijven.
Met deze ontwikkelingen in het achterhoofd heeft JDA Software, Inc., The Supply Chain Company, onlangs aangekondigd dat zij een nieuwe oplossing heeft ontworpen die de winkelervaring van klanten moet verbeteren en persoonlijker moet maken, klantloyaliteit moet opbouwen, en de winstgevendheid omhoog moet stuwen. JDA Customer Engagement is een enkele oplossing die omni-channel commerce betreft, en logic optimaliseert in real-time. Het helpt detailhandelaars niet alleen met het optimaliseren van de manier waarop goederen bij klanten worden bezorgd, maar ook met de uitlijning van real-time afleverprocessen en inventarissen, om de goederen effectief te sourcen.
‘De detailhandel beleeft nu een cruciaal moment in zijn historie. Hedendaagse klanten – die kunnen beschikken over mobiele technologie – hebben instant acces tot informatie die bepaalt wat ze kopen, wanneer en waar ze het kopen, en voor welke prijs’, zei Hamish Brewer, CEO en president van JDA Software. ‘Deze ‘connected’ klanten bepalen welke detailhandels slagen, en welke falen. Met JDA Customer Engagement hebben we een veelomvattende benadering ontworpen om deze uitdaging het hoofd te bieden, om detailhandelaren te helpen die willen voorkomen dat zij een slachtoffer worden van dit snel veranderende vakgebied.’