Pegasystems komt met een nieuwe set verbeteringen voor zijn klantenserviceoplossing Customer Process Manager (CPM). De nieuwe versie is uitgestrekt met meer possibiliteiten om social media te monitoren en op interacties te reageren, zodat organisaties klantverzoeken sneller afgehandelt kunnen worden. Het verlaagd handmatige en inconsistente afhandelingen en automatiseert belangrijke interactiehandelingen. Pega CPM kan onopvallend integreren met bestaande systemen, waardoor een snelle uitvoering mogelijk is. Ook hebben klantenservicemedewerkers toegang tot belangrijke klantinformatie tijdens elk gesprek, waardoor de efficiëntie en de kwaliteit van de service in de organisatie worden verhoogd.
CPM maakt gebruik van Pega’s gepatenteerde Build for Change -technologie om medewerkers op het juiste moment de juiste informatie te bieden voor een hogere productiviteit en een meer persoonlijke klantbeleving. Met behulp van case management-functionaliteit kunnen bedrijven nu moeilijke interacties, die vaak buiten het contactcenter in de back-office belanden, automatiseren en beheren.
De oplossing combineert traditionele communicatiekanalen en social media en breidt klantprofielen uit met sociale informatie.