De opkomst van de hyper-aangesloten verbruiker en de voortdurende evolutie van de omni-channel commerce hebben meer dan een paar winkeliers laten worstelen om zich te onderscheiden en te kunnen overleven. Om concurrerend en relevant te blijven, zijn bedrijven wakker geworden van het feit dat ze zich snel moeten aanpassen en hun organisaties moeten centraliseren om de consumer-centric processen en organisatorische afstemmingen.
Software Group, Inc (NASDAQ: JDAS), kondigde een nieuwe oplossing aan ter verbetering en personalisering van de customer shopping ervaring, consumenten loyaliteit en om de winstgevende gedrevenheid op te bouwen.
Customer Engagement is een oplossing die omni-channel commerce en logica optimalisatie in real-time adresseert. Niet alleen helpt het retailers goederen leveren aan klanten, maar ook de afstemming van real-time supply-processen en inventaris om effectief de goederen te bronnen.
JDA Customer Engagement is ontworpen om retailers te helpen winstgevende cliëntgerichtheid te bereiken in elke interactie door middel van de volgende belangrijke mogelijkheden: Omni-Channel Commerce, Profitable Promising, Allocated Inventory Optimization, Customer Order Management en Cross-Channel Price Execution.