Komyo Logistics heeft RedPrairie Warehouse on-demand software gekozen om concurrentievoordelen te leveren aan kleine en middelgrote bedrijven.
RedPrairie’s oplossing geeft Komyo de mogelijkheid logistieke diensten aan te bieden aan al haar klanten met behulp van een specifieke of gedeelde faciliteit, material handling apparatuur, technologie en management services tegen aanzienlijk lagere kosten.
The solution allows Komyo to track its services electronically with online reporting, enabling its customers to take advantage of logistics efficiencies while checking inventory and delivery statuses at any time in real time.
De oplossing maakt het mogelijk voor Komyo om elektronisch haar diensten te volgen met online rapportages, zodat haar klanten kunnen profiteren van de logistieke efficiëntie tijdens het controleren van voorraad en levering statussen.
Mogelijkheden houden o.a. in;
- Portal toegang tot gegevens met een gehoste, online site waar klanten voorraadniveaus, orderstatus, ontvangsten en verzendingen met behulp van hun smart phones, laptops en andere soortgelijke apparaten kunnen controleren.
- Betrouwbare en kosteneffectieve ontvangsten en het bewerken van bestellingen onder alle methoden van levering.
- Verplaatsing van de inventarissen tussen klanten zonder fysieke beweging van het product.
- Belasting consolidatie van de vracht voor levering aan meerdere klanten op algemene of nabije locaties.
- Automatische facturering en facturatie van alle logistieke diensten.