Infor heeft aangekondigd dat zij de samenwerking aan gaan met Orbis Global, dit is een leverancier van Marketing Resource Management (MRM) oplossingen. Deze samenwerking zorgt er voor dat Infor, Infor10 CRM Enterprice kan integreren met MRM software van Orbis. Dit zorgt voor een doeltreffender beheer van de marketing lifecycle.
De integratie van Infor10 is belang, wereldwijde marketeers kunnen de marketing lifecycle effectief beheren in een geïntegreerde oplossing voor alle programma’s en kanalen. Er is zo een betere data integriteit en meer inzicht zodat de marketingprestaties verbeterd kunnen worden. Er zijn ook effectieve samenwerkingen en uitwisselingen tussen marketing, CRM en sales. Dit wordt gecreëerd door de belangrijkste marketingactiviteiten en materialen (budgeten, kostenbeheersing, creatieve beoordeling en goedkeuring).
De gegevens en de campagnes zijn gestandaardiseerd in een vaste omgeving, er kan beter binnen het gestelde budget worden gebleven. De marketeers kunnen zo regelmatig de marketingstrategieën evalueren en de processen beoordelen en eventueel bijstellen. Ook is de goed geïnformeerde besluitvorming van groot belang. Door het creëren van een closed loop CRM oplossing die marketing, sales en service kan integreren, wordt het juiste instrument voor het maken van plannen en uitvoeren gemaakt.