Sage North America, een leverancier van business management software en diensten aan meer dan drie miljoen kleine en middelgrote organisaties in de Verenigde Staten en Canada, kondigde onlangs de lancering van de nieuwste versie van Sage Timberline Office aan. Deze release bevat grote ontwikkelingen op het gebied van bijvoorbeeld credit card management, waardoor het gemakkelijker zou moeten worden om gebruik te maken van creditcard betalingen, en workforce management, waardoor zo’n zeventig aanpasbare vormen van human resource om indienstneming, discipline, evaluaties, etcetera te ondersteunen kunnen worden aangeboden.
De herfst 2011 versie van Sage Timberline Office zou ook de system performance moeten verbeteren, waardoor klanten de mogelijkheid krijgen om sneller en gemakkelijker toegang te krijgen tot informatie en taken te volbrengen. Bovendien zou het installatieproces hiermee veiliger moeten worden. Sage zegt dat de release vol zit met tijd- en geldbesparende features. Als voorbeeld wordt een server migratie tool genoemd die helpt om hardware upgrades te stroomlijnen, alsook een auto-file journal feature dat journals korter maakt, en daarmee papier bespaart. De release kan ook line item attachments schatten, waardoor gebruikers meteen bestanden aan database items kunne koppelen. Verder zegt Sage dat met deze release de klantvriendelijkheid er enorm op vooruit is gegaan, door vergrote snelheid, effectiviteit en productiviteit, en toegang tot een ingebouwde directe live-chat voor technische assistentie.
‘Wij zijn het verplicht om onze software oplossingen continu te verbeteren om onze klanten de tools te bieden om te excelleren met hun bedrijf’, zo zegt Jon Witty, vicepresident en algemeen directeur van Sage Construction and Real Estate. ‘Sage Timberline Office is de gouden standaard in de constructie-industrie, en deze meest recente verbeteringen helpen onze klanten verder met het besparen van tijd en het concurrerend blijven in deze economische zware tijden.’