Crimsonwing mag al jaren bedrijven als TomTom, Free Record Shop en ECI tot haar Nederlandse klantenkring rekenen, maar tot een partnership met de Nederlandse tak van Intershop kwam het tot voor kort nog niet. En dat terwijl Crimsonwing al zo’n tien jaar partner is van het ‘grote’ Intershop. Daar is nu echter verandering in gekomen.
Intershopmanager Roel van Alebeek legt uit waarom zijn bedrijf is overgegaan tot een samenwerking met Crimsonwing: ‘Crimsonwing kent een lange en succesvolle historie in Intershop projecten. In ons solution center op Malta werken ruim 25 Intershop experts en gezamenlijk hebben ze letterlijk honderden jaren eCommerce ervaring. We hebben als directie in Nederland de beslissing genomen de relatie met Intershop verder aan te halen, omdat we met Intershop een high-end eCommerce oplossing in huis hebben’, zo legt hij uit.
‘Intershop was altijd al een goed en degelijk product en de vooruitzichten zijn nog beter. Let op mijn woorden: over een jaar praat iedereen over Intershop! eCommerce managers die een pakket selectie gaan uitvoeren de komende maanden. Men doet er goed aan ons te vragen naar de ontwikkelingen in de markt. We hebben ervaring met verschillende pakketten en zijn daardoor in staat de juiste keuzes te funderen’, luidt het einde van Van Alebeek’s betoog.