Vanaf 4 november 2011 is Maximizer CRM 12 beschikbaar voor nieuwe klanten. Maximizer CRM 12 is ontwikkeld om de bedrijfsproductie te verhogen. De relaties, communicatie, resultaten, rapportages en actiepunten worden geconsolideerd door Maximizer CRM. Het is belangrijk dat bedrijfsinformatie toegankelijk is en aangepast kan worden als de behoeften van het bedrijf zouden veranderen.
Beschikbaarheid Maximizer CRM
Maximizer CRM is beschikbaar op het internet, smartphones, tablets, een laptop en op de Windows desktop. Het is eenvoudig om de potentiële verkoopdeals te kunnen volgen, hiermee kunt u ook de klantenservice op een hoog niveau houden en samenwerken met uw eigen collega’s. Het maakt niet uit waar dat zij zich bevinden, samenwerken kunt u nu overal door gebruik te maken van Maximizer CRM.
Als u een bestaande klant (met de beschikking van Software Assurance (SA) bent dan kunt u vanaf 1 december 2011 gebruik maken van versie 12. Kiest u voor de Team Entrepreneur Edition? Dan is deze voor nieuwe klanten beschikbaar vanaf 15 februari volgend jaar en bestaande klanten die in het bezit zijn van een SA kunnen hier vanaf 1 maart in het nieuwe jaar gebruik van maken.
Verbeterde punten Maximizer CRM 12
- Er is een nieuwe interface voor online smartphone applicaties;
- De interface van web applicaties is verbeterd;
- Er is een geoptimaliseerd (team) agendamanagement binnen de online smartphone applicatie mogelijk;
- De web applicatie is versneld;
- Integratie met LinkedIn is mogelijk;
- Er kan gebruik worden gemaakt van SharePoint integratie en iCalender integratie;
- Effecten kunnen eenvoudig gemeten worden aan de hand van iedere marketingcampagne;
- Er zijn meer Key Field customisatie prestatie opties aanwezig;
- De zoek filter mogelijkheden zijn verbeterd;
- Er kan gebruik worden gemaakt van de SQL Server Reporting Service (SSRS).