Recentelijk heeft het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) een internationale klantgerichte marketing oplossing op basis van GX WebManager geïmplementeerd. Dit nieuwe CMS zal ervoor zorgen dat de website meer bezoekers krijgt en het zal ook de conversie verhogen.
GX Software en het NBTC kondigden aan dat de website van NBTC gaat migreren naar het CMS van GX Software. Het NBTC is dé organisatie die verantwoordelijk is voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Hun uitdaging is om Nederland zowel nationaal als internationaal te promoten. En dat wel in een wereld waarin grenzen steeds meer vervagen, informatiekanalen verstopt raken en nieuwe bestemmingen zichzelf aanbieden. NBTC heeft GX Software gekozen vanwege haar internationale publishing oplossing, die flexibele content mogelijk maakt en bijdraagt aan de klantgerichte marktbenadering die NBTC nastreeft.
GX WebManager stelt de marketeers van NBTC in de gelegenheid om heel flexibel internationale marketing initiatieven in te zetten en te onderhouden. De rijke functionaliteit van GX WebManager, het uitbreidbare en open platform, de multi-channel publicatie-mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid zorgen er allemaal voor dat NBTC een klantgerichte aanpak kan bewerkstelligen over alle eigen online kanalen.
“De beslissing om voor GX WebManager te kiezen, was snel gemaakt. Het is een gebruiksvriendelijk, flexibel systeem vol mogelijkheden zonder nodeloos complex te zijn. Het systeem past bij onze huidige behoefte, maar biedt tevens de ruimte om door te groeien”, aldus Charel van Dam, Manager Online Marketing.