De nieuwe website van Pensioenfonds Horeca & Catering (PH&C) is recentelijk gelanceerd. Deze nieuwe website is volledig vernieuwd door Internetbureau Colours en is voor iedereen beschikbaar.
Helder, toegankelijk en overzichtelijk. Drie kernwoorden die een klantgerichte aanpak garanderen en duidelijk terugkomen in zowel de opzet als het uiterlijk van de vernieuwde website van PH & C (PH&C). PH&C vindt het belangrijk dat de informatie op de website begrijpelijk is voor iedereen. Daarom wordt de vaak complexe pensioenmaterie in eenvoudige bewoordingen uitgelegd. Het pensioenfonds maakt waar mogelijk gebruik van korte video’s en andere multimediale mogelijkheden voor extra uitleg.
Op de homepages van de drie doelgroepen van PH&C- werknemers, werkgevers en (bijna)gepensioneerden zijn wizards te vinden (een soort digitaal stappenplan).
Op een eenvoudige manier leiden deze applicaties de bezoekers door de meest gestelde vragen met betrekking tot hen pensioen. Ook na de lancering van de nieuwe website blijft PH&C nieuwe wizards toevoegen.