Selecteer een pagina

Feyenoord heeft voor de professionalisering van haar e-mailmarketing onlangs voor 2organize gekozen. De Rotterdamse voetbalclub communiceert steeds meer met haar fans. De communicatie geschiedt via e-mailnieuwsbrieven. 2organize maakt voor de verzending van de e-mails gebruik van de software van Tripolis Solutions.

Medewerkers van Feyenoord zullen in de toekomst in staat zijn om zelf nieuwsbrieven aan te maken en te versturen. 2organize zal bij dit proces ondersteuning en advies geven met betrekking tot de opmaak van nieuwsbrieven en de analyse van rapportages.

“Feyenoord Rotterdam heeft door het hele land een grote loyale aanhang. Op jaarbasis worden momenteel circa 6 miljoen e-mails verstuurd en dat aantal zal in de komende jaren verder stijgen. Met ons huidige e-mailplatform liepen we tegen een aantal beperkingen op. We hebben de behoefte om het verloop van de campagnes ’real-time’ te kunnen monitoren zodat we, indien nodig, tijdig kunnen bijsturen. 2organize beschikt over veel kennis en ervaring op het gebied van online marketing en daarom zien wij in hen de ideale partner om ons te ondersteunen bij een verdere professionalisering” zegt Mark Koevermans, Commercieel Directeur van Feyenoord.